Loading...

Jobopslag

Meld dig som hjælper til en af nedenstående aktiviteter ved at skrive til Jakob på hej@outdoorforeningen.dk. Det er ikke et krav, at du er medlem af Outdoorforeningen. Flere hjælpere giver flere aktiviteter. 

Der følger økonomi med nogle af vores aktiviteter, og vi sender gerne pengene videre til hjælperne. Udfyld formularen og hør om kommende betalte opgaver før andre.

Navn:
E-mail:

 

Onsdag den 23. april 2025: DIF Skole OL lokalstævne i Valbyparken

Vi har ansvaret for lokalstævnet i orienteringsløb for 4.-7. klasse, og vi skal have 19-20 klasser gennem en mangepostbane og en Go4orienteeringsbane. Det bliver hverken svært eller teknisk at være hjælper. Vi sørger for at gøre det så simpelt så muligt for alle parter.

Projektleder (Kl. 7-14 - 0 kr.): Jakob Lind Tolborg

  • Postudsætning
  • Opsætning af Go4orienteeringsbane
  • Uddeling af kort og SI-brikker ved Go4orienteeringsbane
  • Kåring af vindere
  • Oprydning

Hjælper 1 (Kl. 8-14 - 1.000 kr.): Ernst Poulsen

  • Fotograf
  • Ad hoc support hvis der mangler hænder
  • Oprydning

Hjælper 2 (Kl. 8-14 - 1.000 kr.): Viktor Andersen 

  • Aflæsning og indtastning af resultater på Go4orienteeringsbane
  • Oprydning

Hjælper 3 (Kl. 8-14 - 1.000 kr.): Jytte Sørensen

  • Uddeling af kort ved start af mangepostbanen og ad hoc instruktion.
  • Oprydning

Hjælper 4 (Kl. 8-14 - 1.000 kr.): Carmen Cecilie Christensen

  • Ad hoc instruktion til læreren ved mål af mangepostbanen og indtastning af resultater
  • Oprydning

 

Tirsdag den 17. juni - fredag den 20. juni 2025: DIF Skole OL finalestævner for i Sundby Idrætspark

Vi har ansvaret for finalestævnerne i orienteringsløb ved DIF Skole OL. Vi skal hver dag have op til 19 klasser gennem en mangepostbane og en labyrintorientering, og det er opdelt med 4. klasser tirsdag, 5. klasser onsdag, 6. klasser torsdag og 7. klasser fredag.

Det bliver hverken svært eller teknisk at være hjælper. Vi sørger for at gøre det så simpelt så muligt for alle parter.

Honoraret kommer fra DOF og går til hjælperens orienteringsklub. Vi du hellere selv have honoraret, giver Outdoorforeningen tre måneders gratis medlemsskab, modtager pengene fra DOF og udbetaler dem til dig.

Tidspunkterne nedenfor er lidt usikre. Vi afventer en detaljeret tidsplan fra DIF Skole OL.

Projektleder kl. 9-16 (Betalt af DOF): Alle dage: Jakob Lind Tolborg

  • Opsætning af SI-enheder på labyrintorientering
  • Opsætning af start og mål til mangepostbane
  • Aflæsning og indtastning af resultater på labyrintorientering
  • Kåring af vindere
  • Nedtagning af SI-enheder på labyrintorientering

Hjælper 1 kl. 10-16 (937 kr./dag): Alle dage: Ernst Poulsen

  • Postudsætning på mangepostbane
  • Fotograf
  • Ad hoc support hvis der mangler hænder
  • Postindsamling på mangepostbane

Hjælper 2 kl. 10-16 (937 kr./dag): Alle dage: Jytte Sørensen

  • Uddeling af SI-brikker ved start af Go4orienteeringsbane og ad hoc instruktion.
    (Læreren sørger for at starte eleverne med 15 sekunder mellem hver elev)

Hjælper 3 kl. 10-16 (937 kr./dag): Alle dage: Anne Marie Jelsbak Jensen

  • Opsætning af start til mangepostbane
  • Uddeling af kort ved start af mangepostbanen og ad hoc instruktion.
    (Læreren sørger for at starte sin klasse samlet og starte tidtagning)
  • Nedtagning af start til mangepostbane

Hjælper 4 kl. 10-16 (937 kr./dag): Alle dage: Erik Nielsen

  • Opsætning af mål til mangepostbane
  • Ad hoc instruktion til læreren ved mål af mangepostbanen og indtastning af resultater
    (Læreren tjekker elevernes resultater og tæller point sammen)
  • Nedtagning af mål til mangepostbane